lördag 11 augusti 2012

blablablaa

Jag har glömt att blogga på ett tag men i onsdags så var jag med Vanessa och Bianca och vi kollade på  filmer en som jag har glömt vad den heter och HUNGERGAMES den var jätte bra. I torsdags så var jag med Vanessa och Bianca och föst kollade jag och Vanessa på en film och sen lagade jag Vanessa och Bianca mat och sen stack vi till deras mormor och hjälpte henne lite med några grejer. Sen när vi kom hem så kollade vi klart på filmen sen han vi bara börja på den andra sen  skulle vi åka till en strand och äta kvällsmat. När vi kom hem i gen så satte vi upp deras tält. I går så var jag med dom i gen och då var vi i tältet och kollade på datorn och såg klart på filmen och sen på kvällen så skulle min familj till några. I dag har jag varit på stranden sen köpte jag godis och sen kom min farmor och mina kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar