tisdag 6 november 2012

Yalla Yalla

TJABBA ALLA !!! I dag har jag varit i skolan vi hade idrott ,so, sv. engelska och A tid = där vi gör lite blandade grejer i dag hade vi typ so på A tiden. Sen efter skolan så stack jag hem och åt fika och sen satt jag mig lite vid datorn sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag han inte lägga upp bilderna i går så det blir nog i dag men vissa grejer som jag köpte på Ikea kan jag inte ta foto på för det ligger i såna kattånger så jag skriver bara vad det är men det är ett skrivbord i glas och ben till det det låter konstigt när man beskriver det men jag kan kanske ta foto på det när det är uppbyggt eller en film snälla kommentera om du vill ha en video eller bild.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag kan inte lägga upp en video för det funkade inte men ska försöka nästa gång

      Radera