onsdag 12 december 2012

Tisdag och Onsdag

Förlåt för bilderna inte har kommit upp än men kommer i dag ska bar lada in dom i datorn först. I går så var jag i Laholm med klassen och spelade in en film inte på oss själva då utan på papper det var super kull. När jag kom hem så mode jag inte alls bra jag hade ont i huvudet och ont i halsen och va jätte tröt så jag kolade på tv när jag kom hem sen så på kvällen så mode jag lite bättre så jag pluggade lite till ett prov som vi hade i dag. I dag så har jag varit i skolan vi hade so / so prov som jag skrev innan och så hade vi matte, so, engelska och musik.På musiken så kollade vi på en film. Vi slutade tio över två och när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen så åt jag lite sen så sate jag mig vid datorn i gen och sen ska jag göra matte läxan. Bilderna kommer komma upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar