lördag 30 mars 2013

påsk

Hej sötnosar!! Har inte orkat att blogga. Men i onsdags så gjorde jag inte så mycket fick sluta typ kvart i ett för vår musik lärare va typ sjuk eller något sånt. Sen i torsdags så va det sista dagen i skolan innan påsklovet va i skolan sen efter så va jag med Vanessa och vi tog lite foton sen gjorde vi en blogg till Vanessa. http://vanessalord.blogg.se/  . Hon sov också över. I går så va jag lite på dagen med Vanessa och sen stack min familj till några kompisar. Och i dag så är det påskafton så ha fått ett påskägg. I kväll så kommer Vanessa och Bianca och deras familj och en annan familj till oss. Och på dagen så ska jag vara med Vanessa och Bianca och vi ska typ ta lite fotton. Och nu ska jag äta.Bloggar mera sen.



Puss Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar