torsdag 11 juni 2015

Allar dagarna

Hej! Har inte bloggat på ett tag men har inte hunnit. 
I söndags så var jag på väla och sen så var jag på kalas hos min morfar. 
I måndags så var jag först i skolan och sen var jag och tränade hos sjukgymnasten. 
I tisdags så var jag i skolan fick sluta vid ett men jag och några andra i min klass skulle vara kvar. För att vi skulle hålla i niornas middag. Så fick gå hem en stund och sen gick jag tillbaka till skolan. Skulle vara fotograf. 
I onsdags så började jag tio sen så skulle vi ha någon klassens dag så vi skulle gå 1mil. Sen när jag kom hem så duschade jag och sen så fixade jag lite och sen kom några kompisar. För vi skulle fixa oss tillsammans sen så hadde vi SKOLAVSLUTNING! Så nu har jag sommarlov. 
I dag så har jag inte gjort så mycket har varit hemma och sen så har jag även gjort amerikansk pannkakor. Och sen när jag hade gjort dom så kom Bianca så vi åt de och sne så kom även Vanessa. Och nu kollar jag på tv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar