tisdag 10 juli 2012

sommar

Jag har inte bloggat på länge för det har varit fint väder så jag har inte varit vid datorn men i lördags så va jag med två kompisar och vi va på godis på landet sen på kvällen så va min familj hos dom och åt mat och så åt vi glass och jordgubbar och godis och så spelade vi spel och tittade på film. I söndags så va jag med dom i gen men då var vi på stranden sen skulle vi hyra en film men dom hade inte den så vi struntade i det men sen på kvällen så cyklade vi en runda. I går så va det inte så fint väder men jag va på trav banan med min pappa och kollade när vår häst sprang och det är fler som äger den inte bara vi men aja sen så åkte vi hem och jag kollade lite på tv:en. I dag har jag inte gjort så mycket utan varit vid datorn och städat lite på mitt rum.

SES<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar