tisdag 31 juli 2012

TJA TJA !  I lördags så var jag med en kompis och då var vi på bio på cockpit och sen så åkte vi hem till mig och var där en liten stund sen åkte vi och köpte godis på godis på landet sen åkte vi hem till mina kusiner och åt mat och sen åkte vi hem och då kolade jag och min lillasyster och min kompis på en film sen så sov min kompis över och på söndagen så fotsate vi kolla på filmen och så var vi på stranden med några andra och där spelade vi fotboll och sen åkte vi hem för det var så kalt sen när vi kom hem så kolade vi på en film till. I går var jag med en kompis och vi var på stan och jag köpte några grejer och när vi va i stan så började det regna och hagla och åska och blixtra så vi kunde inte åka hem för vi cyklade  så vi sprang in på Mc donalds (stavning) och sen när det hade slutat så cyklade vi hem och i dag så ska jag vara med en kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar